Reklamacje
1. Informacje wstępne.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie hepin.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2. Zwrot towaru.
Klient ma prawo zwrotu towaru bez
podania przyczyn w ciągu 14 dni od otzrymania produktu w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad
wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość
(zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych
praw konsumentów) , składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy,
gdy nie będzie nosił śladów użytkowania, gdy będzie odesłany w
oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością.
3. Gdzie należy odesłać towar zwracany / wymieniany?
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Gremi
ul. Stodolna 86
21-400 Łuków
na koszt kupującego.
4. Niezbędne przy zwrocie / wymianie towaru.
Do przesyłki należy dołączyć dane Kupującego wraz z numerem konta bankowego.
W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w
ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej
wraz z formularzem zwrotu lub pisemnym odstąpieniem od umowy.
W przypadku reklamacji klient jest zobowiązany do przesłania reklamowanego towaru na koszt własny wraz z pisemnym oświadczeniem zawierającym: dane reklamującego – imię, nazwisko, dokładny adres, datę nabycia towaru, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego.
5. O czym należy pamiętać.
Odpowiedzialność za towar oraz prawo odstąpienia od umowy nie
obowiązują, gdy produkt nosi uszkodzenia mechaniczne. Prosimy zatem o
sprawdzenie przesyłki przy jej odbieraniu, czy opakowanie nie uległo
uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki wydaje
się uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki i w obecności listonosza /
kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak
najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia problemu. Sprawdzenie
przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia
ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w
transporcie czy niezgodności towaru z zamawianym.
Jeśli reklamacja okaże się bezzasadna, wszelkie koszty transportu pokrywa kupujący.
Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o
tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był
wiedzieć.